Torsdag

Jag har drabbats av plötslig idé torka om helgens matplaner, förutom...

C A K E   P O P S ! ! !

Som det ska bli till fikat och Unot (om jag får gissa vad vi ska göra efter maten)

Så nu ska jag försöka hitta en god kycklingpaj,
verkar inte vara någon som någondin har gjort en
eftersom jag inte hittar några bra recept på nätet...
Undra vad jag annars ska hitta på? Laxpajen är ju given,
men det ska ju vara en paj till minst...! :)
Jag får nog komma på något eget recept helt enkelt!

Nu ska jag läsa min bok... tänk om man hade kunnat sitta ute i en solstol och läsa!




Kommentarer
Postat av: Anonym

muums!!

2011-02-26 @ 13:25:47
URL: http://lorenasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0