Två dagars kalas och tre tårtor.

Man skulle kunna tro att det exploderat en tårtbomb här hemma...
och än inte fyverkerierna över.
Det var två goda och en jätte äcklig!
Jag har lagat mat med emellan... det kommer recept senare.
Nu ska jag gå och baka tårta för fjärde gången på två dagar!
Men det är faktiskt mycket godare med mat!


Marängtårta med rice-crisps. Good!


Jag, Karin och Lina! :) Och en likadan tårta som ovan.

Sofia, jag och äckliga schwartswald! Han var iaf fin att se på!

Ja må hon leva, jag må hon leva, jag må hon leva många lyckliga år!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina bilder! synd att vi inte kunde vara där!!!!

2011-02-14 @ 14:58:10
Postat av: Mia

Visst är den fin på Karin och Lina!!

2011-02-14 @ 22:27:58
URL: http://wigervardag.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0