Vårvindar friska


Sjuk gulle plutt

Nu känner vi oss sammanlagt mycket bättre iallihop!
Jag har funderat en del på tävlingen!
Jag ska nog ta och komma på några goda pasta bidrag med bara för att...
Jag tror jag kanske behöver lite hjälp av Lorena mf med dekorering, fotografering och
givetvis provsmakning om jag ska ha en chans... På?
Men jag har inga spikade planer på något ännu, vi får väl se när inspirationen dyker upp!
Den kommer nog med tåget från Sundsvall på måndag kan jag tänka mig!
För då kommer bästaste Sara till Småland och vi ska försöka leka med henne så mycket hon orkar! :)
Kan inte vänta...




Kommentarer
Postat av: Lorena

PÅ!

2011-02-04 @ 15:39:36
URL: http://lorenasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0