Kyckling i går, snö idag

Jag somna i soffan så det bidde inga Friterad bananer med lönnsirap och gräddglass.
Allderles för lätt ledtråd!!! 

Men kycklinggrytan var god!


1&2. Hallonmarinad 3. Rosa kycling i panna 4. Färdigt krubb

Missa inte Mangosalsan när ni gör denna rätt.

Receptet till kycklingen hittar ny på denna fina bloggen.

Igår fick jag två paket på posten,
ett från Nelly.se och ett mega paket med Sofias 1-års present i.
Ska öppnade det nu och slå in det till henne för
hon har just somnat i Rogers famn när dom dansade. :)


Kommentarer
Postat av: E

Var det gott? Detta kan du göra till mig nästa gång jag kommer...

2011-01-29 @ 11:00:25
Postat av: Elin

YESSS fast jag skrev friterade bananer mest på skämt!

2011-01-29 @ 11:01:43
Postat av: Lorena

var klänningen bra? den kan du visa upp i bloggen även om det är en matblogg! Kyckligen såg god ut, som en efterrätt på första bilderna ;) puss

2011-01-29 @ 12:43:59
URL: http://lorenasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0