Lunch för en...

...hUUr tråkigt som helst! Men äta bör man.
Det blir iaf morotssoppa -den enklaste i världen- med creme fraich.
Jag brukar koka morötterna och mixa dem med lite (eller mycket) färskost och vitpeppar.
Det är godare, men har ingen ost och inget ICA utanför dörren...

Ikväll ska jag laga Kycklinggryta med hallon som jag hittade på den väldigt fina bloggen Kalasgott.
Tjejen som har den bloggen är väl med i mästerkocken eller vad det heter...
jag kollar aldrig på teve nu när jag börjat blogga. Haha!

På tal om kalas så var jag och Sofia på 2-års kalas hos kusinen i dag på förmiddagen!
Mys pys, och kul att träffa alla igen efter julen.


Kommentarer
Postat av: E

Mys hahaha det är ett så löjligt ord!

2011-01-28 @ 22:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0