Under min rosa läslampa...


    Du vaknar. Huset är tomt. Din familj är borta.



...är just nu boken Utan ett ord av Linwood Barclay.
Bara kommit några sidor så jag ska inte säga något än.




Nått jag verkligen vill rekomndera är dock ANNE HOLT, en norsk författarinna som skriver kriminalromaner.
Jag började i fel ände och har bara läs dem med huvudkarktären Inger Johanne Vik. SÅ bra!
Fint namn med, Inger Johanne.



Såg ni Morden i Sandhamn på teve nu för några veckorsen?
Böckerna av Viveca Sten är väldigt väldigt mycket bättre!
Det ska komma ut en ny nu i maj, ska bli kul att läsa!




Denna måste jag ju tipsa om med -eller hur Elin-
De skriver grymma böcker baserade på verkliga berättelser
från utsatta människor i Sverige idag.
Man tror inte att det är sant.

Kommentarer
Postat av: E

Ja den är bra... iaf fram till sidan 74 som jag har kommit till. ; )

2011-01-27 @ 16:40:15
Postat av: Elin

Jag visste inte att det var en bokblogg, jag trodde att det var en matblogg..

2011-01-27 @ 19:44:06
Postat av: Mia

Haha Elin, det måste ju vara böcker med såklart! Och the med har jag kommit på att jag ska skriva om! :)

2011-01-27 @ 20:44:02
URL: http://wigervardag.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0