Blick för fotot

Nu ska det bannemej bli av! Jag ska gå på fotokurs!
Jag gick en kurs på halvtid på Fridhems folkhögskola 05/06 men jag var
så koncentrerad på att få bra betyg på gymnasieämnena så jag missa lite det viktigaste med digitalfotot...
SOM ni märker när ni ser mina foton! Jag pysslade mest med svartvit TriX och framkallning i mörtkerrum.
Senåldersteknik är den roligaste! Faktist!

Men nu ska rosten blästras väck och nya glänsade kunskaper ska fast!
Kursen börjar nästa vecka på Sensus.

Nu är det så att det fortfarande snöar här och det ligger redan en halvmeter deprimerande vitt gegg... men att klaga på vädret det är verkligen slöseri med resurser tycker jag... för vem fan bryr sig hur mycket man än skriker? Ingen! Så vi åkte pulka istället och sjöng jag ser det snööar!

Men visst är det som Lina sa igår - Nu snöar det igen och det är nog inte precis någon som ropar HURRA över det!
HAhaa...

Ikväll vankas det kyckling med asiatisk barbeque twist....
Vi får väl se om det duger till Herr Jour eller om han åker på uppdrag!

Jag hade tänkt att tvinga min lilla syster Elin att komma hit och äta och mysa med oss i kväll och sova här i natt, men hon trivs visst inte i vårt sällskap och tänkte visst inte komma, någonsin. Inte ens på lördag till söndag!
Men så kan det vara, man tror att någon tycker om en, men så vart det inte!!

Nu ropar någon på mej genom babyvakten. Och vi ska åka och handla lite jag och min dotter.

Titta på bilderna och njut av snön, för jag har en aning om att det inte kommer komma tillbaka!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0