Fotografi med digital systemkamera



Jippi!! :)
Jag gillart - som Johan skulle sagt!
Det är kul att rosta av gamla kunskaper, eller frosta eller damma eller vad du vill.
Lika kul har jag för det!
Jag får en massa idéer om oskrivna bokfoster till mitt huvud de senaste dagarna.
Kanske dax för nån av dem att börja spira snart?
Om jag bara fick en timme om dagen till övers så...

Matblogg i all ära, men för mej så gäller the ost med kex, böcker och foton.
Jag ska nog ge upp maten. Nää, bara skojja!
Men en egen Jennie Benjaminsson här hemma hade inte varit fel alls.
Men jag ger iallafall Sofia nyttigare mat än vad jag själv äter!

Vi skulle ha tema vår på fotokuren - svårt ämne alltså!
Vad sjutton kan det vara mer än blommor och nyfödda kalvar?

I morgon ska jag på tjejkväll med mammorna! Det ska bli så kul!

Nu ska jag sova.
 Önskar hela världen sover gott i natt!

Kommentarer
Postat av: Lollo

roligt, det verkar spännande! =) vill höra mer morgon! sov gott!

2011-03-30 @ 23:25:41
Postat av: Anonym

nu fr du fixa en foto kategori också!

2011-03-30 @ 23:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0