Hej

Ikväll kommer Karin! Det blir kul! Vi ska kolla på Twilight filmerna, får se hur många vi hinner med...
Hoppas dom är bra, jag har läst böckerna, och dom är ju fina!

Jag spånar på vad vi ska laga för mat....
Något med bakpotatis och lax blir det iaf!

Idag är det riktigt ruggit väder. Jag som trode att våren var på väg, men detta är ju snarare höst.
Igår blåste det halv orkan och snöade!! Blä, vill ha sol, nässlor och krokusar!

Om man hade mycket mycket pengar så skulle jag gjort som Lollo och åkt till Thilandet långt bort!
Kolla fina biler på hennes blogg, hon har lyckats uppdatera från andra sida jorden!


Kommentarer
Postat av: Elin

Gör den där goda röran till potatisen

creme freic (eller hur det stavas)

majonäs

rödlök

rom

dill

räkor



Den är jävligt god!!!!!

2011-03-10 @ 10:34:11
Postat av: Elin

Hur går det med uppdateringen???

2011-03-11 @ 12:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0