Till Elin...

...världens bästa syster och Eviga Ester kom ner från norr i lördags, och det var på tiden tyckte Sofia!
Vi har haft speckat schema hela helgen och början på veckan.
Johan kom med tåget i måndags och de vände allihop hemåt i onsdags!
Men nu är det som vanligt igen, haha.... 

Förresten har jag två världsbästa systrar till... vi är redia champs i min familj!
Ja en världsbäst familj helt enkelt! De har jag!

Här har det blåst våriga vindar och man känner sig lite förnyad av den ynka värmen som kommit.
Man kan ana vårens väsen göra uppror nu, det är snart tid för revolt.
Ju förr desto bättre om du frågar mej!

Här är lite av min helg i bildform (utan ens en smula mat)


Familjemiddag på stockan


Elliot spejar över vidderna


Världens goaste pyren


Drömmar i ett sovrum


Kompis


4-ever


Södersidans sol skimmrar...


...men husse värmer bäst


Att leva med dig är som att springa över en sommaräng utan att bli trött


Två av mina hjärtan



Kommentarer
Postat av: Elin

Åhhhhh man blir alldeles lycklig i själen av alla fina ord och alla underbara bilder!!! PUSSSSS

2011-03-25 @ 02:16:14
Postat av: Elin

Fast vi ser ut som en hög idioter på första bilden! Ingen av oss som blev bra..... knappt ens Sofia!

2011-03-25 @ 02:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0