Helgens äventyr på Nicks Grill



Här har ni Nicks grill!

På menyn i lördags fanns det glacerad fläskfilé med klyftpotatis och honungsfetasås.
Det var gott med grillat! Premiär för i år faktiskt, konstigt nog! :)
Jag längtar till sommarkvällarna när man kan sitta och grilla och dricka kall öl.
Det kunde jag inte göra förra sommaren när jag var tjock om magen, så det var ett tagsen!






Vad tycks? Enkla att göra dom här.
Det är bara att glömma hästarnas vattenspannar ute över natten i kylan och sen vända dom och sätta i marschaller. Tjusigt värre! Man kan ju gärna färga vattnet blått med karamellfärg. Det är fint!






Min mammas sås.
Recept finns här.



Den Här Kladdkakan! Grrr va go!
Recept finns här.

Kommentarer
Postat av: Lollo

mums!

2011-02-21 @ 14:17:29
Postat av: E

Du var väl inte tjock om magen förra sommaren heller..... Sofia är ju mer än ett år... eller?

2011-02-21 @ 23:58:54
Postat av: Mia

haha Elin, det har du rätt i men jag ammade och var ganska tjock ändå! Iaf så blir det ju två sommrar sen jag satt med en öl och grillade då!

2011-02-22 @ 19:27:41
Postat av: Anonym

Ja just, faaast jag tycker inte synd om dig för det, för du fick ju en så sööt unge!

2011-02-22 @ 23:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0