Pizzavänner till dans och bezzevizzrar

Lollo, jag och Sofia åt Suchi till lunch på St Clair´s och köpte med morotskaka och passionsfruktskaka hem.
Och när vi handlat och fikat så var det lagom korka upp vinet!
Pecis så härligt som det låter

På kvällen gjorde vi goa pizzor, det bidde fyra stycken men
det var bara 1 och 1/6 som fastnade på bild innan de åts upp.
Goaste pizza degen hittar du här!
Det är ju så gott med hemlagad pizza...
jag hade dock glömt att handla en massa eftersom jag sprang som en tok runt ica och bara ville hem.
Så vi gjorde tomatsås av färska tomater av alla dess slag.
Tyvärr blev den inte så god eftersom jag inte heller hade någon oregano eller pizzakrydda...
men vad är väl en bal på slottet?

Det blev i vilket fall helt okey pizzor!!
Danni, Lorena, Nicklas och Lucky godkände dom!
Vi kollade på Let´s Dance till maten.
Ojojoj va gla jag är att Jessica Andersson vann!
Fast Frank var lika värdig så det hade spelat kvitta!

Det var riktigt kul att spela Bezzervizzer, ett spel som passar mej upp i dagen!
Haha, eftersom jag är lite av en notwannabebutarebesservisser tyvärr...
Givetvis vann jag! :/

Här har ni fina bilder från igår kväll:

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha sista bilden är verkligen klockren:) tack för en härlig och rolig dag och kväll:) nu ska jag ringa hundgrejen! Puss

2011-03-26 @ 15:02:06
Postat av: Elin

Hahaha hann du inte sätta dig i soffan innan kortet togs???

2011-03-26 @ 19:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0