Torsdag, fredag samma sak!

Det var lägesen jag käka bakpotatis så det fick bli
två dagar i rad när jag äntligen gjordet nu igen!

Karin var ju med i torsdags, men hon åt älg den token.
Jag och Roger käka iaf varsin på torsdagen och same på fredagen.

Det var riktigt gott med mammas röra/sås till. Den hittar du här!
För övrigt hade vi kräftskärtar (mmmums), räkor, citronmarinerad (nästan gravad) lax och sallad.
På fredagen festade vi till det med varsin semla me. :)

Vi gjorde en röra till, men hade ingen rom så tog i kavir, inget som gillades så skarpt.
Men om man hade haft rom, det är ju Elins recpet egentligen måste ju tilläggas!
Finns som kommertar till detta inlägget här!










Kommentarer
Postat av: elin

Va fan gjorde du inte min röra??? kaviar.... det kan jag tänka mig att det smakade skit!!!

2011-03-13 @ 18:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0